Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

My Beauty Shoppee

Lebih Murah, Selamat dan Berkualiti



My Beauty Shoppee berkeyakinan bahawa setiap orang berhak akan produk berkualiti dengan harga terbaik, dengan falsafah itulah kami hadir menyediakan produk-produk berkualiti dengan harga lebih rendah dari harga pasaran, istimewa untuk anda para pelanggan bijak... KAMI JAMIN...!! Buktikan sekarang juga...!!

MONEYBACK GUARANTEE...!! 100% ORIGINAL PRODUCT...


Nikmati produk-produk handalan kami, InshaAllah akan semakin bertambah...
Mempunyai lebih daripada 250 jenis produk pilihan dengan tawaran harga yang terbaik untuk anda...


Klik di sini untuk melihat daftar produk : Produk Pilihan My Beauty Shoppee

Kecewa dengan layanan kami...??? : My Beauty Shoppee Care

Ingin bergabung bersama kami...??? : Program Perkongsian My Beauty Shoppee's Group



Best Regards,

My Beauty Shoppee

Your FAVOURITE Beauty & Health ONLINE CENTRE...

owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W


Thursday, 29 September 2016

Scrub Garam Bukit 7 Herba



GARAM BUKIT 7 HERBA 


GARAM BUKIT 7 HERBA 


GARAM BUKIT 7 HERBA 


Garam Bukit 7 Herba ialah satu produk yang berkesan dalam membantu 
merawat segala masalah kulit anda dengan segera!.Produk segala kulit ni 
sesuai dipakai semua jenis kulit dan semua jenis jantina lelaki 
mahupun perempuan 


Bagi anda di luar sana yang ingin mengatasi masalah 
jeragat semakin menjadi-jadi,jerawat semakin meluas bak kata dah macam peta 
kat pipi tu.Hari ni Selain merawat masalah kulit ia juga berkesan dalam membantu 
anda di luar yg mengalami masalah resdung,sakit pinggang,sakit tulang belakang, 
lenguh-lenguh dan sebagainya lagi lah di samping mengaktifkan perjalanan 
darah pada kulit dengan baik.Jom cuba produk ni sebelum jeragat 
ataupun jerawat mula menguasai kulit anda. 



FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT 
GARAM BUKIT 7 HERBA 


Mengatasi masalah jeragat pada kulit. 
Mengecut dan menghlangkan jerawat. 
Merawat kulit berminyak dan sensitif. 
Membantu menghilangkan blackhead dan whitehead. 
Melancarkan peredaran darah di sekitar muka. 
Meredakan bengkak akibat jerawat yang meradang. 
Membantu membuang sel kulit mati. 
Membantu mengatasi masalah aczema. 
Membantu melembapkan kulit yang kering. 
Masalah parut juga mampu di atasi. 
Membantu menutupi segala liang pori terbuka. 
Mengatasi masalah tone kulit tak sekata. 
Membantu melicin dan melembut kulit muka. 
Mengatasi masalah tumit kaki yang merekah. 
Mengurangkan pening,migrain,angin dan lemak. 
Menghilangkan gatal-gatal,kaki berair,kaki pecah 
dan berbau. 



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN GARAM BUKIT 7 HERBA 


Kulit kayu manis. 
Habbatussauda. 
Cengkih. 
Aloe vera. 
Kunyit. 
Buah pala. 
Minyak zaitun. 


KANDUNGAN GARAM BUKIT 7 HERBA 


CARA PENGGUNAAN GARAM BUKIT 7 HERBA 

Baca doa,selawat dan niat inginkan wajah yang kita inginkan. 
Letak air dan basahkan muka. 
Ratakan scrub dan urut bahagian muka anda sehingga 
keluar buih. 
Bilas dengan air bersih. 
Kemudian lap dengan kain bersih. 
Gunakan Garam bukit herba ini seminggu 3 kali. 


TIPS KESIHATAN KULIT WANITA 

Elakkan dari terlalu kerap mengambil sayur-sayuran yang bersifat sejuk 
seperti kangkung, timun, labu air atau kundur. 
Sebolehnya hadkan pengambilan buah-buahan yang menghasilkan air yang 
banyak seperti pisang atau betik. Amalkan minum jus lobak merah 
yang dicampurkan sedikit madu lebah. 
Perbanyakkan minum air putih atau air kosong. 
Utamakan pengambilan makanan yang berkhasiat. 
Lindungi kulit dari paparan sinaran matahari. 
Jangan menyentuh apalagi memencet jerawat. 


KELULUSAN KEMENTERIAN 
KESIHATAN MALAYSIA(KKM) 

Garam Bukit 7 Herba 100% dijamin HALAL dan disahkan KKM !. 


PANTANG LARANG GARAM BUKIT 7 HERBA 

Untuk hasil yang baik 
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari 
Tidur awal,Rehat secukupnya 
Amalkan gaya hidup sihat 
Kurangkan makanan tidak berkhasiat 
Lemak tinggi 
Berminyak 
Minuman bergas 
Minuman keras 
Kami doakan anda hasil yang terbaik =) 


TESTIMONI/REVIEW GARAM  BUKIT 7 HERBA 

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers








Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

100% ORIGINAL

NAK CUBA?
JOM ORDER SEKARANG...

SCRUB GARAM BUKIT 7 HERBA

HARGA SEBENAR :
RM90(S), RM95(S/S)

HARGA KAMI :
1 BOTOL : RM50(S), RM55(S/S)
3 BOTOL : RM140(S), RM145(S/S) 
- FREE POSTAGE -

★★HARGA BORONG★★
5 X RM42
10 X RM36.50
(HARGA TIDAK TERMASUK POSTAGE)

Nak ORDER

SMS/WHATSAPP only (no call)
KE 0123973713

email : mybeautyeshop@gmail.com
Facebook : MyBeauty Shoppee
like page Facebook: My Beauty E-Shoppee

Agent DROPSHIP boleh hubungi melalui whatsapp : 012-3973713/
email detail anda kepada kami.