Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

My Beauty Shoppee

Lebih Murah, Selamat dan Berkualiti



My Beauty Shoppee berkeyakinan bahawa setiap orang berhak akan produk berkualiti dengan harga terbaik, dengan falsafah itulah kami hadir menyediakan produk-produk berkualiti dengan harga lebih rendah dari harga pasaran, istimewa untuk anda para pelanggan bijak... KAMI JAMIN...!! Buktikan sekarang juga...!!

MONEYBACK GUARANTEE...!! 100% ORIGINAL PRODUCT...


Nikmati produk-produk handalan kami, InshaAllah akan semakin bertambah...
Mempunyai lebih daripada 250 jenis produk pilihan dengan tawaran harga yang terbaik untuk anda...


Klik di sini untuk melihat daftar produk : Produk Pilihan My Beauty Shoppee

Kecewa dengan layanan kami...??? : My Beauty Shoppee Care

Ingin bergabung bersama kami...??? : Program Perkongsian My Beauty Shoppee's Group



Best Regards,

My Beauty Shoppee

Your FAVOURITE Beauty & Health ONLINE CENTRE...

owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W


Tuesday, 3 May 2016

Azanis Scar Serum with Vita-Cocoa Booster

TERBARU! Azanis Scar Serum kini dilengkapi dengan Vita-Cocoa Booster Formula!

Isi Kandungan/Berat : 15ml / 5fl.oz

Anda ada Masalah PARUT susah nak hilang...? 
"Ini dia penawar yang telah membantu hilangkan parut ramai orang di luar sana seperti anda!" 

TERBARU! 

AZANIS SCAR SERUM kini dilengkapi dengan bahan utama yang baru iaitu Cocoa Butter. Dengan gabungan istimewa antara Vitamin E dan Cocoa Butter, maka terhasillah formula terbaru kami iaitu Vita-Cocoa Booster Formula. 

Diluluskan oleh : 
Kementerian Kesihatan Malaysia 
No. Sijil : 
Azanis-Scar Serum with Natural Vit. E : 
NOT150301588K


Cocoa Butter memang dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. Manakala Vitamin E yang digunakan pula adalah 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). 

Vitamin E memang bagus untuk kulit, bila digabungkan dengan Cocoa Butter, lagi lah meletop kesannya kan? Lagi power kesannya dari versi yang dulu. Anda yang mempunyai parut degil, yang susah sangat nak hilang tu, boleh la cuba Azanis Scar Serum ni. Bukan sekadar menghilangkan parut je tau, ada macam-macam lagi kebaikannya. 


KEBAIKAAN AZANIS SCAR SERUM 

  Mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi

Mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. 

Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut Menggalakkan proses sintesis kolagen.

Mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering kesan dari anti-oksida dan agen pelembab

Melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Untuk wanita yang mempunyai masalah stretch marks, anda juga boleh gunakan Azanis Scar Serum ni untuk menghapuskan segala tanda-tanda tu tau. Macam mimpi ngeri bila ada stretch marks kan? Okey, jangan susah-susah hati dah. Azanis Scar Serum kan ada. Ia selamat digunakan dan telah pun diluluskan oleh KKM. 


BARU! KINI DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA! 


AZANIS SCAR SERUM mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut 


BAGAIMANAKAH AZANIS SCAR SERUM BERFUNGSI 
Ia mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi (12,000 IU dalam pek 15ml) yang mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Kesan dari anti-oksida dan agen pelembab ini juga mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering.

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Gabungan istimewa Vitamin E dan Cocoa Butter ini pasti akan membuat anda tersenyum lebar apabila parut anda semakin pantas pudar. Sebelum ini pun dah beribu pengguna gembira dengan hasil Azanis Scar Serum.

Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.



KELEBIHAN AZANIS SCAR SERUM 

Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah. 

Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar. 

99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut. 

Diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan. 



INFO AZANIS SCAR SERUM

Azanis Scar Serum mengandungi Vitamin E 100% semulajadi (d-alpha tocopherol) dari sumber soya. D-alpha tocopherol mempunyai 50% lebih kuasa antioksidan dan menyerap dengan lebih baik daripada Vitamin E sintetik (dikenali sebagai acetate ataupun dL-alpha tocopherol) 




BAGAIMANA AZANIS SCAR SERUM BERTINDAK 
Azanis Scar Serum mempunyai 50% lebih antioksidan yang kuat, bahan aktif dan bahan pelembab pada masa yang sama. Sebatian ini bekerja secara sinergi untuk mempercepatkan proses pemulihan kulit berparut anda ketika fasa ‘remodeling’.

Larutan ini akan menolak sel-sel parut ke permukaan paling atas untuk proses penukaran kulit. Kehebatan Azanis Scar Serum akan memberikan anda penghasilan sel-sel normal dalam kuantiti yang luar biasa dan ia akan mengambil alih tempat sel-sel berparut anda.

Hasilnya, permukaan kulit berparut anda akan kelihatan lebih pudar, licin dan rata. Paling menakjubkan, perubahan warna, pembengkakan, rekahan halus, gatal , dan kemerahan pada parut luka anda akan turut semakin pulih dari sebelumnya.

Ianya dihasilkan daripada sumber semulajadi yang turut akan membekalkan kulit anda dengan vitamin dan protein yang diperlukan. Formulasi ini juga akan menyegarkan serta memulihkan kulit anda secara keseluruhan.




KANDUNGAN AZANIS SCAR SERUM 


OIL BASE 
Paraffinum Liquidum 
Triisononanoin 
Cetearyl Ethylhexanoate 
Isopropyl Myristate 
Glycine Soja Oil 
Helianthus Annuus Seed Oil 
BHT 
Bisabolol 


BOTANICALS 
Calendula Officinalis Flower Extract 
Lavandula Angustifolia Oil 
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil 
Anthemis Nobilis Flower Oil 


VITAMIN 
D-alpha tocopherol (Natural Vitamin E) 




CARA PENGGUNAAN AZANIS SCAR SERUM 
Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut sejurus selepas anda membersihkan permukaan itu. Ulang langkah ini pada pagi dan juga malam ataupun sekerap yang diperlukan.


PERHATIAN 
Untuk kesan ‘chickenpox’ mahupun kesan luka terbakar.
sila tunggu ia benar-benar kering sebelum menyapu Azanis Scar Serum. 

Untuk luka pembedahan.
sila tunggu sehingga luka telah tertutup serta jahitan telah dibuang sebelum menggunakan produk ini.



STRETCH MARK (REGANGAN KULIT)
Stretch marks adalah keadaan kulit yang biasa berkait dengan kehamilan dan juga penambahan berat badan. Ia suatu masalah yang sangat biasa berlaku pada wanita mahupun lelaki.

Ia berlaku apabila lapisan tengah kulit terkoyak apabila kulit merenggang terlalu jauh dengan cepat. Akibatnya, akan kelihatan seakan garisan merah keunguan. Selepas beberapa ketika, kemerahan itu akan hilang dan bertukar menjadi seakan garisan putih.

Azanis Scar Serum diformulasi untuk mengurangkan dan juga memperbaiki keadaan kulit yang mengalami regangan ini.

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada stretch marks anda. Gunakan pada waktu pagi dan malam ataupun sekerap yang dirasakan perlu. Ketika kehamilan, ia boleh digunakan bermula pada trimester kedua pada tempat yang biasa berlaku stretch marks.

Tindakbalas adalah berbeza mengikut individu.



TONA KULIT TIDAK SEKATA 
Tona kulit tidak sekata ataupun hiperpigmentasi adalah kesan daripada penghasilan melanin secara berlebihan. Melanin berfungsi memberikan warna kepada kulit dan juga rambut kita. Ia turut melindungi kulit daripada sinaran UV yang merbahaya.

Walaubagaimanapun, penghasilan melanin secara berlebihan yang distimulasi oleh pendedahan kepada cahaya matahari secara berlebihan ataupun faktor hormone, boleh menyebabkan tona kulit tidak sekata ini.

Azani Scar Serum membantu memperbaiki keadaan kulit yang mengalami tona kulit tidak sekata ini.

Tindakbalas adalah berbeza mengikut individu.


KEDUTAN HALUS 
Kedutan halus merupakan antara tanda-tanda paling mudah kelihatan apabila kita semakin meningkat usia.

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada kedutan halus itu sejurus selepas anda mencuci wajah. Anda boleh gunakan pada waktu pagi dan malam atau sekerap yang dirasakan perlu.

Apa yang Azanis Scar Serum lakukan adalah membekalkan nutrien untuk membantu kitaran pembaharuan semulajadi kulit anda. Kehebatan serum ini akan membolehkan sel kulit anda kembali ke keadaan asal. Ia akan melicinkan serta menghaluskan kulit anda dan seterusnya mengurankan kedutan halus pada wajah.

Azanis Scar Serum juga bertindak sebagai pelembab yang juga akan memperbaiki tekstur serta tona kulit anda.


KULIT KERING
Kulit kering sering dialami oleh semua orang tidak kira usia. Apabila kita semakin tua, akan berlaku penurunan yang mendadak pada Stratum Corneum Lipids, iaitu sejenis lemak yang sangat penting dalam struktur dan fungsi setiap sel hidup. Perkara yang sama berlaku pada Ceramides (salah satu komponen penting yang membentuk Lipid Barrier kulit kita).

Azanis Scar Serum membekalkan lapisan minyak semulajadi kulit yang akan membantu mengembalikan fungsi untuk mengekalkan kelembapan.

Oleh itu, masalah kulit kering akan boleh diselesaikan dengan sapuan Azanis Scar Serum. 




SOALAN & JAWAPAN  

Bagaimana Azanis Scar Serum mampu hilangkan kesan parut yang luarbiasa? 
Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum menghilangkan parut. 

Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. 

Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif. 

Formulasi azanis scar serum yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut 
✔ Kulit berminyak 
✔ Kulit berjerawat bengkak dan bernanah. 
✔ Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin) 
✔ Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis) 


Siapa yang perlu Azanis Scar Serum? 
Lelaki & Wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit walaupun kesan parut lebih 10 tahun. 

Azanis Scar Serum juga dapat membantu selesaikan masalah Regangan kulit, Warna kulit tidak sekata, Penuaan kulit dan juga masalah kulit kering. 


Bila kesan awal boleh dirasai? 
Kesan adalah bergantung pada tindakbalas individu. 
Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara. 


1 Botol boleh tahan untuk berapa lama? 
1 Botol Azanis Scar Serum boleh bertahan selama 30 hari. 


Adakah Azanis Scar Serum ini halal? 
Ya 
Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu. 


Bagaimana cara penggunaannya? 
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari. 
Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka. 


Adakah ada had umur bagi pengamalnya? 
Ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur. 



TESTIMONI AZANIS SCAR SERUM 

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers










100%ORIGINAL


NAK CUBA?
JOM ORDER SEKARANG...


AZANIS SCAR SERUM WITH VITA COCOA BOOSTER

HARGA SEBENAR :
RM70(S), RM75(S/S)


HARGA KAMI :
1 BOTOL : 15ML : RM45(S), RM50(S/S)
3 BOTOL : 15ML X 3 : RM110(S), RM115(S/S) 
- FREE POSTAGE -

Nak ORDER

SMS/WHATSAPP only (no call)
KE 0123973713

email : mybeautyeshop@gmail.com
Facebook : MyBeauty Shoppee
https://www.facebook.com/mybeautyshoppe
like page Facebook: My Beauty E-Shoppee
https://www.facebook.com/MyBEShoppee

Agent DROPSHIP boleh hubungi melalui whatsapp : 012-3973713/
email detail anda kepada kami.