Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

My Beauty Shoppee

Lebih Murah, Selamat dan Berkualiti



My Beauty Shoppee berkeyakinan bahawa setiap orang berhak akan produk berkualiti dengan harga terbaik, dengan falsafah itulah kami hadir menyediakan produk-produk berkualiti dengan harga lebih rendah dari harga pasaran, istimewa untuk anda para pelanggan bijak... KAMI JAMIN...!! Buktikan sekarang juga...!!

MONEYBACK GUARANTEE...!! 100% ORIGINAL PRODUCT...


Nikmati produk-produk handalan kami, InshaAllah akan semakin bertambah...
Mempunyai lebih daripada 250 jenis produk pilihan dengan tawaran harga yang terbaik untuk anda...


Klik di sini untuk melihat daftar produk : Produk Pilihan My Beauty Shoppee

Kecewa dengan layanan kami...??? : My Beauty Shoppee Care

Ingin bergabung bersama kami...??? : Program Perkongsian My Beauty Shoppee's Group



Best Regards,

My Beauty Shoppee

Your FAVOURITE Beauty & Health ONLINE CENTRE...

owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W


Saturday, 24 March 2012

6 Minuman Yang Boleh Merampingkan Perut =D




Ada masalah dengan penampilan korang terutamanya di bahagian perut? Haa... kalau ada, apa kata kalau korang cuba minum minuman segar macam kat bawah ni... Bukan setakat menyegarkan badan je taw, tapi boleh jugak membantu korang dalam untuk merampingkan perut... Bukan susah pun, kalau nak hasil yang lebih efisien, minum sebelum korang masuk tidur, mudah-mudahan perut korang yang jauh ke depan boleh tampil menawan... Tak kisah lelaki atau perempuan, semua boleh try... So, kalau nak tahu apa jenis air yang boleh merampingkan perut tu, meh usha kat bawah ni =D 



1. Air masak/ suling.



Air masak/suling adalah kunci untuk menjaga berat badan. Minum air masak/suling membantu tubuh menjaga keseimbangan cairan, mengurangkan risiko kembung dan membuat anda tahan lapar untuk tempoh masa yang lebih lama. Tetapi, jika anda bosan dengan rasa air masak/suling tersebut, campurkan sedikit jeruk nipis, daun mint atau hirisan mentimun.


2. Jus Tembikai.




Sekiranya jus tembikai tidak ditambah dengan gula, asid aminonya boleh membantu mengurangkan lemak dibahagian perut. Menurut artikel di dalam Journal of Nutrition, asid arginine, yang boleh mengurangkan lemak tubuh dan membuat otot menjadi lebih kecil, termasuk otot perut. Kandungan nutrisi dan asidnya juga berfungsi dalam meningkatkan metabolisme tubuh.


3.Teh Peppermint.




Merupakan minuman penghilang haus yang sangat menyegarkan ketika cuaca panas. Fungsinya bukan hanya menghilangkan dahaga tetapi juga membantu tubuh memproses lemak dengan lebih cepat. Amalkan pengambilan teh peppermint selepas anda makan makanan berlemak tinggi seperti daging merah, kambing..


4. Nanas Frappe.




Buat jus nanas anda menjadi minuman segar sekaligus boleh membantu merampingkan perut. Caranya dengan mencampurkan dua sudu minyak biji rami ke dalam jus. Kandungan asid pada minyak biji rami terbukti boleh mengurangkan lemak perut. Sementara, nanas mengandung bromelain, iaitu enzim yang membantu memecahkan protein, sehingga memudahkan proses pencernaan dan mencegah kembung perut.


5. Teh Hijau.



Bukan setakat boleh mengurangkan risiko penyakit jantung dan kanser, pengambilan teh hijau juga boleh membantu mengurangkan lemak perut. Hal ini kerana kandungan catechin pada teh hijau yang sangat tinggi. Untuk hasil yang efisien, amalkan pengambilannya sebelum bersukan kerana akan membantu pembakaran lemak dengan lebih banyak.



6. Jus MONA VIE (19 Jenis buah-buahan).





Ramai yang berjaya sembuh dari pelbagai penyakit kronik mereka setelah meminum Jus Monavie. Berikut adalah antara penyakit yang dapat dibantu dengan Jus Monavie.
* Susah tidur malam
* Sakit Sendi
* Lemah Lutut
* Kolestrol Tinggi
* Kencing Manis
* Buah Pinggang
* Gout
* Sakit kulit, Gatal-gatal
* Arthritis
* Sakit Jantung
* Kanser
* Stroke/Lumpuh
* Sakit tulang belakang
* Resdung
* Eczema
* Letih Lesu
* Asma
* Haid Tidak Teratur
* Lemah Antibodi
* Denggi
* Sembelit
* Buasir
* Jangkitan Faraj
* Gastrik
* Darah Tinggi
* Lemah Tenaga Batin
* Mati Pucuk
* Ingatan lemah
* Mudah Lupa
* Alzheimer
* Alahan

pengambilan Jus Monavie juga 
baik untuk menurunkan berat badan kerana ia mengandungi cyanidin, sebuah compond fitokimia antioksidan yang sangat bagus." Tuntutan ini berdasarkan pada laporan kajian Jepun yang menemukan bukti bahawa cyanins bekerja dengan mengurangkan penyerapan lemak dan "menguras lemak tubuh"... Untuk hasil yang efisien, amalkan pengambilannya  2 hingga 4 oz sehari bergantung pada saiz dan pola makan anda, jika anda telah makan banyak makanan olahan perlulah minum lebih.

Ramuan alami dengan lemak esensial, serat, asid amino pitosterol dan bekerja sama untuk membantu tubuh anda membakar lemak secara lebih efisien, makanan di proses dengan lebih cepat dan mempu mengurangkan berat yang anda mahukan.

Asid Lemak /Fatty Acid
Tubuh kita memerlukan asid lemak esensial untuk meningkatkan metabolisma yang membantu mengurangkan berat badan dengan cepat dengan kehadiran Omega-3 dan Omega-6 fatty acids.

Asid Amino
Acai berry kaya dengan asid amino, yang secara luas dikenal sebagai blok bangunan protein. Otot-otot anda memerlukan asid amino dalam rangka untuk beroperasi dengan baik dan untuk mengelakkan dari trauma atau tekanan latihan yang lain. Kerana asid lemak dalam jus ini meningkatkan metabolisme anda dan asid amino membina otot anda, kita boleh mengatakan bahawa nutrisi dalam Jus Monavie membantu tubuh anda membakar lemak dan tenaga lebih cekap, menyebabkan anda kehilangan berat badan.

Serat 
Jus Monavie  mengandungi banyak jumlah serat, yang membantu saluran pencernaan anda membantu memindahkan makanan melalui tubuh anda. Dengan cara ini, kelebihan makanan tereliminasi daripada diserap dan berubah menjadi lemak. Serupa dengan asid lemak yang disebutkan di atas, serat juga membantu untuk memuaskan rasa lapar.

Pitosterol
Gabungan ini membantu menguatkan saluran pencernaan anda, menggerak bahan sisa keluar dan menyerap nutrisi lebih cekap.

Untuk mendapatkan Jus Monavie sila hubungi En. Akif 019-6656136.



p/s: apa salahnya mencuba kan, kan? =D

JOM kita terjah ke entri-entri lain yang berkaitan, sila kilik pada pilihan yang disenaraikan khas untuk anda di bawah ini :