merupakan reseller pelbagai produk Kecantikan dan Kesihatan,
beroperasi secara ONLINE sepenuhnya.

For any enquiry, please SMS/ WHATSAPP
+6012 397 3713
(STRICTLY NO CALL)

Mobile Shopping with Online Banking!
πŸ’– ShopeeMY / VeLariz
πŸ’– Instagram / VeLarizGroup
πŸ’– Facebook / Velariz


owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W

=======================


Assalamualaikum/ Good Morning!
.
We are REBRANDING our NAME with same company and more to LOVE!
Let's CELEBRATE with us! Every purchase value RM200 and above from our 1ST 100 CUSTOMERS
WILL GET A MYSTERY GIFT WORTH RM139.90.
Queue start from 1st Ramadan onwards!
.
#HappyShoppingWithUs
#HappyFasting
#Salam2Ramadan
#VeLariz
#MyBeautyShoppee



Saturday, 24 March 2012

NGERI : Proses Buang Lemak...!!!




Lepas ni kalau orang kata kenapa penyakit obesiti atau kegemukkan tu bahaya, aku rasa aku dah ada jawapannya... Itu la ubatnya kalau dah ketagih makan melampau (ni bukan makan dah ni, ini dah mentekedarah namanya), dah sakit baru beringat nak buang segala lemak yang ada, kalau tak, dok makan la selagi ada... Haishhh, macam-macam hal =,='


Kan elok kalau time makan tu diselang-selikan dengan makan benda-benda yang seimbang, ini dok telan benda yang bukan-bukan je, memang cari penyakit nama dia... Tak pasal-pasal kena buat operation macam abang kat bawah ni... Kan bagus kalau duit untuk buat operation tu kita simpan elok-elok untuk masa akan datang... Lagi berfaedah rasanya... Bagi korang yang tak sedar-sedar lagi tu, korang layan je la gambar kat bawah ni... Cekidaauutt~~












Apa yang doktor tu pegang baru lemak yang ada kat bawah perut, yang kat dalam perut entah macam mana punya besar pun tak tahu laa... Banyak lagi kerja-kerja membuang lemak yang nak kena buat ni... Kalau tak nak rasa badan korang macam "kereta yang sedang dibaiki di bengkel", baik la jaga pemakanan dari sekarang... Peace yoo~~


p/s: mencegah lebih baik daripada merawat... pat2 p tgk cermin kalau rasa-rasa perlu repair, lepas neh start makan sayur-sayuran yer...


JOM kita terjah ke entri-entri lain yang berkaitan, sila kilik pada pilihan yang disenaraikan khas untuk anda di bawah ini :