Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

My Beauty Shoppee

Lebih Murah, Selamat dan Berkualiti



My Beauty Shoppee berkeyakinan bahawa setiap orang berhak akan produk berkualiti dengan harga terbaik, dengan falsafah itulah kami hadir menyediakan produk-produk berkualiti dengan harga lebih rendah dari harga pasaran, istimewa untuk anda para pelanggan bijak... KAMI JAMIN...!! Buktikan sekarang juga...!!

MONEYBACK GUARANTEE...!! 100% ORIGINAL PRODUCT...


Nikmati produk-produk handalan kami, InshaAllah akan semakin bertambah...
Mempunyai lebih daripada 250 jenis produk pilihan dengan tawaran harga yang terbaik untuk anda...


Klik di sini untuk melihat daftar produk : Produk Pilihan My Beauty Shoppee

Kecewa dengan layanan kami...??? : My Beauty Shoppee Care

Ingin bergabung bersama kami...??? : Program Perkongsian My Beauty Shoppee's Group



Best Regards,

My Beauty Shoppee

Your FAVOURITE Beauty & Health ONLINE CENTRE...

owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W


Tuesday, 8 September 2015

Pewiit Soap/ Sabun Pewiit

Risau JERAWAT Makin TERUK?

Tambah Lagi, Muka BERMINYAK.

Mahu Penyelesaian SEGERA?

“391++ PENGGUNA Telah Bebas Daripada Masalah Jerawat Kurang 3 Minggu.”



Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.

“Manfaat Sabun Pewiit Untuk Anda.”


Sabun Pewiit, InsyaAllah, berkesan membantu anda :

✔ SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK.
✔ SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
✔ SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
✔ SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri




Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT


Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…



KELEBIHAN SABUN PEWITT :
✔ menghilangkan jerawat batu
✔ menghilangkan parut jerawat
✔ menghilangkan kesan jerawat
✔ memutihkan
✔ mengecilkan pori-pori kulit
✔ menyihatkan kulit(vitamin-c)
✔ menyegar kulit muka .
✔ mengawal minyak berlebihan
✔ mengekalkan kelembapan kulit
✔ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
✔ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
✔ membuang toksin pada wajah
✔ mengahalang blackhead dan whitehead



KANDUNGAN SABUN PEWITT :
✔ extract bunga cengkih selepas hujan
✔ extract kulit kayu manis turun-temurun tok
✔ extract collagen
✔ vitamin C
® semua extract halal
® home made ....


KHASIAT SABUN PEWITT :
✔ bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu

✔ kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat

✔ collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .

✔ vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..



Cadangan Penggunaan Pewitt Soap :
Gosokkan sabun pewiit sehingga berbuih, cuci dan gosokkan secara lembut pada kulit muka hingga sekata…biarkan sebentar kemudian bilas muka dgn air bersih.
Mudah aje kann?? Semua orang pun suka…Nak2 lagi lepas habis cuci muka, kulit rase licin n lembut je…hehehe…
Guna 3-5 kali sehari waktu Pagi, tengahari, selepas magrib @ malam sebelum tidur


Kesan daripada penggunaan Pewitt Soap :
► Hilang jerawat bernanah
► Kulit makin Cerah dah bersih
► Bintik2 hitam kat muka dah hilang
► Pori2 semakin mengecil
► Muka nampak awet muda


TESTIMONI/ REVIEW PENGGUNA PEWITT SOAP :

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers


Anis Hilang Jerawat Pasir Kurang 30 Hari

Saya Anis, dulu Saya mempunyai Jerawat pasir yang teruk. Saya sendiri tak suka dengan keadaan muka saya. Hari-Hari saya pandang wajah saya di cermin. Sambil berkata dalam hati, “Kenapa la jerawat kat muka ni tak hilang”.

Kadang-kala saya sendiri rasa cemburu dengan kawan-kawan serta orang-orang terdekat yang saya kenal. Mereka ada rupa wajah yang bebas dari jerawat. Tak berminyak. Kalau tengok muka tu licin je. Pernah tak anda rasa macam tu? Itulah saya suatu ketika dahulu.

Kini Kehidupan saya telah berubah 360 Darjah, Selepas Menggunakan Sabun Pewiit. Dulu setiap kali saya lihat cermin, saya benci dengan wajah saya, sekarang hari-hari saya mahu lihat cermin!

Kini saya rasa sifat kewanitaan saya sempurna kerana mempunyai wajah yang lebih licin bebas dari masalah jerawat! Semua rakan-rakan saya perasan perubahan pada wajah saya dan memuji-muji saya! Alhamdulillah.

Saya tahu anda pun mahu juga rasa perasaan yang saya rasa ni kan?


Teruskan baca cerita kedua. :)


Fizah, Jerawat Hilang. Kulit Makin licin

“Memang bagus. Alhamdulillah. Kesan jerawat dah hilang. Kulit licin dan lembap”




Kulit Semakin Licin + Putih

“Kulit Saya semakin Licin dan semakin putih dengan penggunaan Sabun Pe-wiit. Syukur Alhamdulillah”


Jeragat dan parut dah semakin Hilang


Jerawat Semakin Mengecut dan Kering

“Syukur, Alhamdulillah. Jerawat saya dah semakin kecut dan kering. Tak sia-sia saya cuba produk ini.”


80% Jerawat dan Parut di muka semakin Hilang





























Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers



NAK CUBA?
JOM ORDER SEKARANG...


PEWIIT SOAP


HARGA SEBENAR :
RM69(S), RM75(S/S)


HARGA PROMOSI KAMI :
RM40(S), RM45(S/S)
3 KOTAK RM95(S), RM100
(S/S)
- FREE POSTAGE -


★★BORONG MIN 10 KOTAK RM17.90/ KOTAK★★
(HARGA TIDAK TERMASUK POSTAGE)


Nak ORDER


SMS/WHATSAPP only (no call)
KE 0123973713

email : mybeautyeshop@gmail.com
Facebook : MyBeauty Shoppee
https://www.facebook.com/mybeautyshoppe
like page Facebook: My Beauty E-Shoppee
https://www.facebook.com/MyBEShoppee

Agent DROPSHIP boleh hubungi melalui whatsapp : 012-3973713/
email detail anda kepada kami.