merupakan reseller pelbagai produk Kecantikan dan Kesihatan,
beroperasi secara ONLINE sepenuhnya.

For any enquiry, please SMS/ WHATSAPP
+6012 397 3713
(STRICTLY NO CALL)

Mobile Shopping with Online Banking!
💖 ShopeeMY / VeLariz
💖 Instagram / VeLarizGroup
💖 Facebook / Velariz


owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W

=======================


Assalamualaikum/ Good Morning!
.
We are REBRANDING our NAME with same company and more to LOVE!
Let's CELEBRATE with us! Every purchase value RM200 and above from our 1ST 100 CUSTOMERS
WILL GET A MYSTERY GIFT WORTH RM139.90.
Queue start from 1st Ramadan onwards!
.
#HappyShoppingWithUs
#HappyFasting
#Salam2Ramadan
#VeLariz
#MyBeautyShoppee



Wednesday 15 February 2012

Cara Luah 'I LOVE U' Kepada Lelaki Secara Tersirat

Memang bukan mudah untuk seseorang perempuan untuk mengungkapkan rasa cinta cinta kepada lelaki. Yelah, buang tebiat ke hape tetiba pergi cakap kat lelaki 'I LOVE U'. Apapun, jika anda rasakan anda memang benar-benar cintakan lelaki yang anda target itu, so just go for it!  

  • Ajak si dia menonton filem yang romantik. Kalau dia tolak, katakan anda belanja. Lepas habis tonton, saja mengeluh sorang-sorang, ' bestnya kalau ada lelaki yang layan aku macam tu...' walaupun pada hakikatnya harap dia dengar dan faham..
  •  Tulis di status facebook anda tentang si dia yang anda cintai. Tidak perlu untuk menulis nama dia, asalkan dia tahu bahawa itu adalah dirinya sudah cukup.
  •  Sekiranya dia sakit atau tidak sihat jenguklah dia atau sekurang-kurangnya masaklah sup atau masakan untuk si dia. Pasti si dia dapat merasakan sesuatu antara kamu.
  •  Download cerita ‘The Bachelor’ kemudian berikan si dia pada hari-hari yang bermakna seperti hari jadi anda.
  •  Biarkan si dia melihat  anda menangis.
  •  Senyum, tak perlu kata apa-apa~~~
  • Jika selalu hanya dia saja yang memuji diri sendiri, apa kata anda pula puji penampilan dia. Selepas tu dalam bergurau, katalah ‘untunglah orang yang dapat lelaki hensem macam kau.’
  • Berikan dia masakan yang anda buat sendiri seperti puding atau biskut yang berbentuk hati.
  • Disaat di sering merasa rendah diri, anda gunakan ruang yang ada itu untuk meyakinkan dia bahawa dia adalah lelaki yang terbaik di mata anda. (Peluang menjadi couple = 80%)
  • Sentiasa berada untuk dia disaat dia berada didalam kesulitan. Tak perlu nak kata apa-apa. Sekadar berdiam dan ada disamping dia sudah mencukupi.
  • Taktik yang biasanya berkesan ialah anda memulakan call/sms dia setiap hari untuk satu tempoh masa kemudian hilang. Jika si dia call/sms anda, itu bermakna dia sudah mula rindukan anda, dan tunggulah masa untuk perkataan I Lap U itu tersembul keluar dari mulut dia..
  • Berikan sesuatu barang yang bermakna buat anda dan kemudian berikan  kepada dia untuk dijaga.Jangan lupa untuk kata, ‘hanya orang bermakna mampu menjaga benda yang bermakna.’
  • Jika ada dinner atau 'prom night', ajak dia menjadi teman anda pada hari itu.
  •  Ajak si dia berkelah di tempat yang tenang, aman dan damai. Selepas tu anda buatlah sandwich yang special untuk si dia.
  •  Suruh kawan-kawan anda sebarkan kepada kawan-kawannya yang terdekat yang anda menyukai dia. Untuk lebih advance, suruh kawan anda berpura-pura tanpa sengaja memberitahu si dia bahawa anda sudah terlalu lama menyintai dia. Woot!
  • Ambil gambar anda berdua, kemudian buat satu puzzle dengan huruf ‘I LOVE YOU’. Berikan satu hari satu kepingan puzzle, kemudian tinggalkan puzzle yang mempunyai bentuk/perkataan love itu kosong. Berikan pada si dia apabila anda sudah benar-benar yakin terhadap perasaan anda.
  • Jika bermacam-macam cara anda telah cuba untuk tunjukkan si dia bahawa anda cintakan dia, namun oleh kerana dia berpura-pura bengap atau memang bengap melampau-lampu, anda buatlah satu drama. Anda sebarkan cerita anda akan berpindah ke suatu tempat yang jauh, kemudian anda suruh kawan anda sampaikan surat kepada dia, ‘I LOVE YOU’. Jika si dia kemudian katakana dia juga cintakan anda, maka anda katalah anda tidak jadi pindah semata-mata untuk dia. Tapi kalau si dia hanya kata, ‘selamat tinggal kawan karibku’, katakan saja anda tidak jadi pindah kerana anda sayangkan kawan-kawan anda.   


JOM kita terjah ke entri-entri lain yang berkaitan, sila kilik pada pilihan yang disenaraikan khas untuk anda di bawah ini :

..