merupakan reseller pelbagai produk Kecantikan dan Kesihatan,
beroperasi secara ONLINE sepenuhnya.

For any enquiry, please SMS/ WHATSAPP
+6012 397 3713
(STRICTLY NO CALL)

Mobile Shopping with Online Banking!
💖 ShopeeMY / VeLariz
💖 Instagram / VeLarizGroup
💖 Facebook / Velariz


owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W

=======================


Assalamualaikum/ Good Morning!
.
We are REBRANDING our NAME with same company and more to LOVE!
Let's CELEBRATE with us! Every purchase value RM200 and above from our 1ST 100 CUSTOMERS
WILL GET A MYSTERY GIFT WORTH RM139.90.
Queue start from 1st Ramadan onwards!
.
#HappyShoppingWithUs
#HappyFasting
#Salam2Ramadan
#VeLariz
#MyBeautyShoppee



Sunday 19 February 2012

Gila Babi : Pelajar Medic Berbogel Bersama Babi...!!!

Fans of OneBeauty Natureskinz, you guys mesti pernah baca entri tentang art berbogel dengan babi. Erggghhhh!!! here is the new stripped stuff by medical student, daughter of Korean Philosopher with pig.

Miru Kim yang berusia 30 tahun berbogel selama 104 jam dengan 2 ekor babi tanpa henti di dalam kotak cermin yang ditempatkan di Galeri Kesenian Basel, Miami dan kebogelannya boleh ditonton oleh pengunjung galeri pelbagai lapisan (U)

The idea stated was not for fun but for the sake of art "high art". Dan idea kebabian ini kononnya digunakan oleh Kim untuk mengatasi Obsessive-Compulsive Disorder yang di alami Kim. Berbogel bersama babi dan pelbagai tempat rare kononnya dapat merawat simptom kebabian beliau yang takutkan kekotoran, kegelapan, kesendirian dan etc.

This women said, she felt her existence more than ever when she mingle with pig. She was inspired by the French Philosopher, yang menulis buku bertajuk "Lima Deria" dan menyatakan "Sekiranya saya menyukai babi, maka babi akan menyukai saya"

Whatever art they had explained, sifat kebabian tidak sepatutnya menjadi sebahagian dari sifat manusia. Yet, feel as a part of babi is not the way for us to feel the awesome creation of world, and it is damn seriously disgusting behavior!!!

Apapun, pandangan mereka mungkin berbeza kerana babi bukan sahaja merupakan haiwan ternakan mereka untuk dimakan tapi turut menjadi haiwan peliharaan. Personally, aku menghormati pandangan dan kesenian mereka tapi ianya tidak sesuai untuk diamalkan oleh Malaysian.











Bukan sahaja bersama babi, Miru Kim turut bergambar bogel dipelbagai tempat.

Sumber asal:http://www.dailymail.co.uk/news/article-2069002/Art-Basel-2011-Muri-Kims-The-Pig-That-Therefore-I-Am-Exhibit.html

"Tengoklah pada langit dan korang akan rasakan betapa indahnya alam"

JOM kita terjah ke entri-entri lain yang berkaitan, sila kilik pada pilihan yang disenaraikan khas untuk anda di bawah ini : 

..