Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

My Beauty Shoppee

Lebih Murah, Selamat dan Berkualiti



My Beauty Shoppee berkeyakinan bahawa setiap orang berhak akan produk berkualiti dengan harga terbaik, dengan falsafah itulah kami hadir menyediakan produk-produk berkualiti dengan harga lebih rendah dari harga pasaran, istimewa untuk anda para pelanggan bijak... KAMI JAMIN...!! Buktikan sekarang juga...!!

MONEYBACK GUARANTEE...!! 100% ORIGINAL PRODUCT...


Nikmati produk-produk handalan kami, InshaAllah akan semakin bertambah...
Mempunyai lebih daripada 250 jenis produk pilihan dengan tawaran harga yang terbaik untuk anda...


Klik di sini untuk melihat daftar produk : Produk Pilihan My Beauty Shoppee

Kecewa dengan layanan kami...??? : My Beauty Shoppee Care

Ingin bergabung bersama kami...??? : Program Perkongsian My Beauty Shoppee's Group



Best Regards,

My Beauty Shoppee

Your FAVOURITE Beauty & Health ONLINE CENTRE...

owned by :
JUTA LARIS RESOURCES SA0347905-W


Wednesday, 15 February 2012

[Video + Gambar]: Tentera Amerika Laknatullah Perkosa Wanita Iraq...

Ini lah perangai sebenar wajah tentera Amerika yang sering digembar-gemburkan sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat.. Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya.. Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tentera nya hanya se-nipis kulit bawang.. Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah.. Ptuihhh!

Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogol puak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka.. Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah.. Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayangnya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seorang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman..

Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni..









Salah seorang tentera yang terlibat dalam perilaku di atas yang telah berjaya ditahan:



Video kat bawah ni:


p/s: Maaf kalau gambar terlampau keterlaluan..Huhuhu..


JOM kita terjah ke entri-entri lain yang berkaitan, sila kilik pada pilihan yang disenaraikan khas untuk anda di bawah ini : 

..